Sayfalar

1 Kasım 2011 Salı

Yine - YENİDEN

Uzun düşüncelerden sonra blog dünyasından , en azından kendi dünyamdan ayrılmamam kanısına vardım.Özgürlüklerim kısıtlandı,belki bundan çok büyük bir rahatsızlık duydum,başta hiç kabullenemedim..yaşadığım yere ayak uydurma çabasında çok zorlandım....istediklerimi giyememek,istediğim gibi gülememek,yürüyememek..Bir süre sonra baktım ki yaşadığım şehirde benden eser kalmıyor.
çok düşündüm buralardan gidebilmeyi,çok istedim arkama bile bakmadan çekip gidebilmeyi..ama gidemedim...
çünkü eskisi kadar özgür, eskisi kadar yalnız değildim,başıma buyruk hiç değilim son 2 senedir..
öncemi özleyecek kadar çok dolu yaşamamın beni bu boşluğa sürükleyeceğini bilseydim eğer, o kadar dolu yaşamazdım - diyemıyorum işte..bu boşluğa düşerken öncemdeki doluluğu , yoğunlugu kaybetmemeyi isterdimm.şimdi o doluluğu tekrar yakalama çabası içindeyim..
 - where is the hareket, there is the bereket-

-müşteri temsilcisi olarak adım attığım iş hayatımdan umutluyum.şimdilik fırtına öncesi sessizliklerdeyim.
Herzamanki gibi,sessizliğimde büyük harfler var..birtek benim bildiğim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder